Klient zgłosił się do nas, aby pomóc mu zweryfikować swój pomysł oraz zaprezentować kluczowe funkcje i możliwości w wersji MVP produktu. Celem było sprawdzenie, czy firmy produkujące aparaty słuchowe mogą dodawać i sprzedawać swoje produkty na stronie internetowej. Dodatkowo, czy lekarze będą chcieli umawiać rozmowy z pacjentami przez stronę lub aplikację.
Klient miał wizję, jak powinna wyglądać aplikacja i jakie funkcjonalności powinna oferować swoim klientom. Omówiliśmy wszystkie możliwe funkcje i wybraliśmy te, które naszym zdaniem przyniosą największą wartość biznesową potencjalnym klientom, zostaną opracowane przy najniższych kosztach i będą unikalne na tle konkurencji.
W kolejnym kroku dostarczyliśmy im konkretny układ graficzny w 3 tygodnie. Prototyp MVP pomógł klientowi zrozumieć wymagania rynku amerykańskiego dotyczące aparatów słuchowych i skupić się na najbardziej obiecujących pomysłach.