Definiujemy property management przyszłości

Zarządzaj sprzątaniem nieruchomości na wynajem
Breezeway to firma z Bostonu specjalizująca się w dostarczaniu platformy do zarządzania operacjami na nieruchomościach, która pomaga zarządcom i właścicielom koordynować zadania związane ze sprzątaniem i konserwacją, poprawiając jakość i zapewniając prawidłowe wykonanie pracy. Breezeway dąży do tworzenia narzędzi, które zdefiniują przyszłość property i homeowners oraz sposób dbania o ich nieruchomości.
Firma poszukiwała zewnętrznego partnera technologicznego do stworzenia zespołu deweloperskiego mobile (iOS i Android). Zdecydowaliśmy się na React Native, aby sprostać potrzebom klienta. Po pewnym czasie rozpoczęliśmy także prace nad rozwiązaniami w wersji webowej aplikacji. Klient odpowiada za dostarczenie funkcjonalnego API, my pracujemy wyłącznie po stronie F/E. Ostatnio rozpoczęliśmy również rozwój dodatkowej aplikacji mobilnej odpowiedzialnej wyłącznie za obsługę komunikacji w systemie.
Rozwiązanie programistyczne miało rozwiązać wyzwania związane z:
- przeprowadzaniem ocen zgodności wewnątrz organizacji i na zewnątrz
- poprawą wydajności istniejących rozwiązań (UX/UI)
- przenoszeniem funkcji z wersji React do wersji mobilnej
- wsparciem trybu offline i synchronizacji danych w aplikacji mobilnej
- powiadomieniami push informującymi klienta o zadaniach
- obsługą stanów błędów aplikacji
- zapewnieniem wysokiej jakości stylów cross-platformowych
- najlepszymi praktykami wykorzystania najnowszych rozwiązań (React hooks, CSS3, ES)

Service Process
Platforma do zarządzania operacjami na nieruchomościach eliminuje problemy z property management
Platforma Breezeway oferuje automatyzację zadań, kontrolę jakości oraz zarządzanie zasobami. Korzystają z niej firmy takie jak Hostfully, Beds24, Guesty. Dzięki funkcjom rozwiązania właściciele nieruchomości zyskują zaufanie klientów, co przekłada się na lepsze opinie i bardziej regularne rezerwacje. Skraca się czas poświęcany na koordynację prac konserwacyjnych i sprzątania. Klienci zauważają drastyczne zmniejszenie wewnętrznego chaosu oraz eliminację nagłych napraw i nieudanych zleceń.
W efekcie korzystania właściciele nieruchomości zauważają spadek liczby reklamacji gości, co przekłada się na większe przychody. Oszczędza się ponad 30 godzin tygodniowo, które normalnie byłyby przeznaczone na przydzielanie zadań. Platforma oferuje także narzędzia do pozyskiwania klientów, pomagając skalować biznes. Właściciele i zarządcy mogą:
- zwiększyć przychody i satysfakcję gości
- zredukować wewnętrzny chaos i liczbę reklamacji
- zwiększyć liczbę rozliczanych prac konserwacyjnych

Fintech Software Development Team
Poznaj nasz zespół


Zobacz następny projekt
