Redefining booking experience for group travel

Pozyskiwanie danych z wielu zewnętrznych źródeł do zarządzania hotelem
Bode jest częścią TMC Group, prywatnej spółki holdingowej, która posiada organizacje inwestujące, rozwijające i prowadzące innowacyjne projekty nieruchomościowe oraz powiązane firmy na całym świecie. Poszukiwali partnera wewnętrznego w UE, który pomoże im osiągnąć cele związane z oprogramowaniem. Chcieli stworzyć jeden system zarządzania nieruchomościami, który zautomatyzuje większość procesów związanych z maksymalizacją doświadczenia gościa. System miał usprawnić działania operacyjne, gwarantować najwyższą jakość usług oraz zwiększyć satysfakcję gości. To rozwiązanie proptech powinno również umożliwiać integrację z CRM, systemami housekeeping, zamkami zdalnymi, oprogramowaniem marketingowym, oferować dedykowany interfejs rezerwacyjny oraz synchronizować dane z istniejącym PMS.
Niektóre z wyzwań projektowych to:
- Integracja szerokiego zakresu zewnętrznych usług w sposób odporny na błędy
- Wykorzystanie reverse-engineering do opracowania kluczowych funkcjonalności systemu
- Implementacja złożonej logiki zarządzania stanami magazynowymi
- Zaprojektowanie rozbudowywalnej architektury systemu, umożliwiającej ciągły i stabilny rozwój całego rozwiązania

Service Process

Zespół Selleo był niesamowitym partnerem przez ostatnie kilka lat. Od szalonej wizji do w pełni rozwiniętego produktu wspierali nas od pierwszego dnia. Zdolność Selleo do skalowania wraz z potrzebami naszego biznesu oraz elastyczność członków ich zespołu są bezkonkurencyjne.
The brand new technology-driven booking experience
The property management system for Bode allows the company to ensure the best guest experience on the market. The whole infrastructure consists of a handful of interconnected parts. The custom booking platform to optimize sales and offer premium services was built on top of custom-modified CMS solution and allowed company to improve on fraud-detection and by automatically inquiring for and verifying guests CC information in a streamlined way.
A central integration solution is ensuring command & control over a range of systems we did need to integrate and coordinate data flow between, like PMS, CRM, housekeeping systems, remote locks, marketing software etc. Also multiple microservices responsible for standardizing interaction with 3rd parties were built where needed.
The whole system is tightly integrated with Cloudbeds PMS to manage property and staff and ensures a beautiful dashboard with a birds-eye view of properties, so managers can maximize occupancy and revenue with the real-time data shown on our dashboard and calendar.
Main system benefits are:
- reduced number of people needed to manage a given location
- easier management of complex data fetched from multiple sources
- improved guests experience by the means of check in, check out, communication and housekeeping processes automation


Zobacz następny projekt
