Redefiniujemy booking experience dla podróży grupowych

Pozyskiwanie danych z wielu zewnętrznych źródeł do zarządzania hotelem
Bode jest częścią TMC Group, prywatnej spółki holdingowej, która posiada organizacje inwestujące, rozwijające i prowadzące innowacyjne projekty nieruchomościowe oraz powiązane firmy na całym świecie. Poszukiwali partnera wewnętrznego w UE, który pomoże im osiągnąć cele związane z oprogramowaniem. Chcieli stworzyć jeden system zarządzania nieruchomościami, który zautomatyzuje większość procesów związanych z maksymalizacją doświadczenia gościa. System miał usprawnić działania operacyjne, gwarantować najwyższą jakość usług oraz zwiększyć satysfakcję gości. To rozwiązanie proptech powinno również umożliwiać integrację z CRM, systemami housekeeping, zamkami zdalnymi, oprogramowaniem marketingowym, oferować dedykowany interfejs rezerwacyjny oraz synchronizować dane z istniejącym PMS.
Niektóre z wyzwań projektowych to:
- Integracja szerokiego zakresu zewnętrznych usług w sposób odporny na błędy
- Wykorzystanie reverse-engineering do opracowania kluczowych funkcjonalności systemu
- Implementacja złożonej logiki zarządzania stanami magazynowymi
- Zaprojektowanie rozbudowywalnej architektury systemu, umożliwiającej ciągły i stabilny rozwój całego rozwiązania

Service Process

Zespół Selleo był niesamowitym partnerem przez ostatnie kilka lat. Od szalonej wizji do w pełni rozwiniętego produktu wspierali nas od pierwszego dnia. Zdolność Selleo do skalowania wraz z potrzebami naszego biznesu oraz elastyczność członków ich zespołu są bezkonkurencyjne.
Całkowicie nowe, oparte na technologii booking experience
System zarządzania nieruchomościami dla Bode pozwala firmie zapewnić najlepsze doświadczenie gości na rynku. Cała infrastruktura składa się z kilku połączonych ze sobą elementów. Dedykowana platforma rezerwacyjna, mająca na celu optymalizację sprzedaży i oferowanie usług premium, została zbudowana na bazie zmodyfikowanego CMS i umożliwiła firmie usprawnienie wykrywania oszustw poprzez automatyczne pozyskiwanie i weryfikację informacji o kartach kredytowych gości w zautomatyzowany sposób.
Centralne rozwiązanie integracyjne zapewnia kontrolę nad szeregiem systemów, które musieliśmy zintegrować i skoordynować przepływ danych pomiędzy nimi, takich jak PMS, CRM, systemy housekeeping, zamki zdalne, oprogramowanie marketingowe itp. Dodatkowo, tam gdzie było to potrzebne, powstały liczne mikroserwisy odpowiedzialne za standaryzację interakcji z zewnętrznymi partnerami.
Cały system jest ściśle zintegrowany z Cloudbeds PMS, aby zarządzać nieruchomościami i personelem oraz zapewnia piękny digital dashboard z widokiem z lotu ptaka na nieruchomości, dzięki czemu menedżerowie mogą maksymalizować obłożenie i przychody na podstawie danych prezentowanych w czasie rzeczywistym na naszym dashboardzie i kalendarzu.
Główne korzyści systemu to:
- zmniejszenie liczby osób potrzebnych do zarządzania daną lokalizacją
- łatwiejsze zarządzanie złożonymi danymi pobieranymi z wielu źródeł
- poprawa doświadczenia gości poprzez automatyzację procesów check-in, check-out, komunikacji oraz housekeeping


Zobacz następny projekt
