Zarządzanie wydajnością sprzedaży
Saleskick to internetowa platforma do zarządzania wydajnością sprzedaży, której celem jest motywowanie zespołów sprzedażowych oraz efektywne zarządzanie sprzedażą. Rozwiązanie integruje się z wieloma systemami CRM i systemami do wybierania numerów, umożliwiając menedżerom motywowanie, coaching, rozwój oraz zarządzanie sprzedażą z poziomu jednego digital dashboard.

Twórz lepszą kulturę sprzedaży
Stworzony przez profesjonalistów sprzedaży Saleskick jest pełen inteligentnych funkcji i mechanizmów grywalizacji, które nie tylko pozwalają pracować wydajniej, ale także budują lepszą kulturę sprzedaży i zwiększają wyniki sprzedażowe.
Podejście oparte na danych, pełne szczegółowych statystyk, raportów i wizualnych wykresów, prezentuje sprzedaż według sprzedawcy, zespołu i projektu. Platforma jest obecnie wykorzystywana przez takie firmy jak Tele2, Dagens Industri oraz Dagens Nyheter.
Współpracując z naszym klientem ze Szwecji, Selleo było odpowiedzialne za zaprojektowanie skalowalnej architektury, opracowanie specyfikacji oraz dostarczenie dokumentacji architektury systemu. Projektowaliśmy również integracje z zewnętrznymi systemami CRM i Dialing, takimi jak SalesForce, Pipeline, Vocalcom, Zendesk i wieloma innymi.


Zobacz następny projekt
