Upraszczanie procesów zarządzania wydatkami

Dostarczanie i skalowanie regulowanych programów przedpłaconych na całym świecie
B4B Payments to globalny innowator w obszarze B2B payments z siedzibą w Londynie, oferujący inteligentne i elastyczne rozwiązania płatnicze oraz karty korporacyjne. Rozwiązanie B4B łączy kartę przedpłaconą Mastercard® z zaawansowanym, autorskim portalem do zarządzania, oszczędzając czas i pieniądze firm.
B4B Payments poszukiwało zaufanego partnera do rozwoju oprogramowania z dużym doświadczeniem w implementacji integracji API oraz tworzeniu rozwiązań webowych dla branż, w których kluczowa jest zgodność regulacyjna. Największym wyzwaniem było utrzymanie istniejącej, rozbudowanej bazy kodu oraz budowa nowych, niezależnych systemów. Ponieważ aplikacja webowa współpracuje bezpośrednio z instytucjami finansowymi, musi spełniać lokalne i międzynarodowe przepisy dotyczące usług finansowych. Wraz ze wzrostem liczby globalnych klientów, platforma musiała być gotowa na płatności międzynarodowe z poprawioną niezawodnością i bezpieczeństwem.
B4B Payments potrzebowało także rozwiązania mobilnego, które odzwierciedli funkcjonalności istniejących usług webowych, doda im natywny charakter aplikacji mobilnych i wykorzysta bezpośrednio możliwości urządzenia mobilnego. Głównym wyzwaniem aplikacji mobilnej było uproszczenie procesu logowania, z możliwością logowania biometrycznego, dodanie powiadomień push, z których użytkownicy mogą klasyfikować wydatki i przesyłać paragony do usług back-endowych.

Service Process

Selleo stawia sobie wysokie standardy we wszystkich swoich działaniach, niezależnie czy to frontend, backend, czy drobna poprawka graficzna. To rzetelny i profesjonalny zespół, którego doskonała organizacja ułatwia współpracę. Członkowie zespołu mają szeroką wiedzę i dobrze się komunikują oraz słuchają uwag.
B4B Payments oferuje cztery kluczowe produkty, które eliminują problemy i upraszczają procesy dla firm zajmujących się zarządzaniem wydatkami, cyklicznymi płatnościami, listą płac, nagrodami i motywacjami.
Platforma dostarcza rozwiązanie techniczne do zarządzania wnioskami o karty, oferując narzędzia SMS i aplikacyjne, w tym portal administracyjny obsługi klienta zawierający pełen zestaw narzędzi do zarządzania kontaktem z klientem i administracją konta. Wybierając rozwiązanie B4B prepaid Mastercard® klienci zyskują także unikalną możliwość prezentacji swojej marki. Dla płynnego user experience tworzony jest portal posiadacza karty z brandingiem oraz unikalna strona docelowa.
Zaawansowany portal zarządzania B4B umożliwia klientom:
- Przeglądanie w czasie rzeczywistym salda, doładowań kart i transakcji
- Zarządzanie wydatkami, w tym tworzenie kodów projektów, kategorii księgowych, lokalizacji biur i działów
- Automatyczne doładowywanie kart do określonego poziomu każdego dnia
- Wyłączanie korzystania z bankomatów i transakcji online
- Przeprowadzanie elektronicznych weryfikacji Know Your Customer (KYC)
Rozwiązanie mobilne pozwala użytkownikom końcowym na przesłanie paragonu i sklasyfikowanie transakcji zaraz po otrzymaniu powiadomienia push, zamiast wykonywać ten proces powoli przez interfejs webowy. Aplikacja została zaprojektowana tak, by w pełni wykorzystywać możliwości smartfona, dlatego logowanie odbywa się za pomocą biometrii.

Fintech Software Development Team
Poznaj nasz zespół


Zobacz następny projekt
