Wizualizacja cyfrowych śladów konsumentów za pomocą digital dashboards

Zmień branżę marketingu cyfrowego dzięki uczeniu maszynowemu
Simplaex to firma z siedzibą w Berlinie, która oferuje innowacyjną alternatywę dla obecnego systemu reklamy cyfrowej. Stojąc za najbardziej zaawansowaną na świecie technologią klasyfikacji użytkowników opartą na sztucznej inteligencji, firma łączy interesy ROI po stronie popytu i podaży, dostarczając dane o zachowaniach konsumentów.
Założona w 2009 roku Simplaex GmbH prowadzi platformę technologii marketingowej, która rozwiązuje problem pozyskiwania i utrzymania użytkowników w grach mobilnych i online. Firma chciała rozbudować swoją platformę opartą na algorytmach uczenia maszynowego. Rozwiązanie miało zapewnić lepsze zrozumienie potrzeb klientów, pomóc w ich dotarciu i zaangażowaniu w produkty.
Oprogramowanie miało na celu rozwiązanie wyzwań
- Marketerów, którzy chcą mieć bezpośredni dostęp do milionów identyfikowalnych użytkowników
- Firm z branży gier, podróży, fitness i randkowej, które chcą budować trwałe relacje z użytkownikami, zamieniając ich w lojalnych klientów.
- Wydawców, którzy szukają jednego digital dashboard z najwyższymi stawkami wypłat i trafnymi reklamami

Service Process

Selleo pozwoliło nam szybko skalować nasze istniejące zespoły o dodatkowych deweloperów, często w ciągu kilku tygodni. Współpraca z nimi to przyjemność, a jakość ich pracy zawsze jest na najwyższym poziomie!
Zintegrowany wgląd w zrozumienie i ocenę zachowań konsumentów
Selleo wspierało Simplaex GmbH w rozwoju ich początkowej platformy, która pozwala deweloperom i wydawcom gier generować przychody z obecnych graczy oraz pozyskiwać nowych. Simplaex ADVANCE ma obecnie zaufane partnerstwo z ponad 1 000 globalnych wydawców mobilnych i desktopowych. Simplaex ENGAGE dostarcza rozwiązania pozwalające zatrzymać i zaangażować użytkowników, oferując spersonalizowane doświadczenia. Ostatnio współpracowaliśmy nad nowym AI-powered Audience Yield Managerem o nazwie Rivr.
Rivr daje wydawcom i platformom supply-side możliwość przejścia na model wydajności oparty na odbiorcach, dostarczając reklamodawcom wykładniczą wartość. Rozwiązanie działa jako uniwersalny tłumacz dla łańcucha wartości programmatic, dopasowując odbiorców i ułatwiając zrozumienie oraz przewidywanie zmian w bidstreamie na poziomie odbiorców.
- Marketerzy zyskują możliwość zwiększenia aktywnej bazy użytkowników poprzez indywidualne podejście do każdego użytkownika
- Firmy z branży gier, podróży, fitness i randkowej otrzymują najlepsze narzędzia personalizacyjne do ponownego angażowania użytkowników
- Wydawcy otrzymują rozwiązanie umożliwiające wykrywanie wzorców zachowań użytkowników oraz optymalizację sprzedaży powierzchni reklamowej

Fintech Software Development Team
Poznaj nasz zespół


Zobacz następny projekt
