Zwiększanie efektywności zespołu dzięki zarządzaniu workflow

Zarządzaj workflow firmy dzięki customowej platformie webowej
Northwood Advisors – doradztwo biznesowe z przewagą technologiczną
Northwood Advisors to firma doradcza z południowej Kalifornii, która od ponad 15 lat dostarcza rozwiązania z zakresu business intelligence. Ich misją jest łączenie świata biznesu i IT oraz integrowanie działań różnych działów wokół wspólnych celów strategicznych.
Aby wzmocnić ofertę dla jednego ze swoich klientów – Pacific West Communications, Inc. (PWC), firma zaangażowała Selleo do zaprojektowania i stworzenia PacTrac – nowoczesnej, chmurowej platformy webowej dedykowanej branży budowlanej i infrastrukturalnej.
Współpraca i cele projektu
Pacific West Communications, Inc. to firma specjalizująca się w infrastrukturze telekomunikacyjnej i rozwoju lokalizacji. Potrzebowali narzędzia, które:
- umożliwi skuteczne zarządzanie zadaniami, przydziałami i harmonogramami pracy zespołów,
- usprawni planowanie zmian i generowanie raportów dla pracowników,
- pozwoli kontrolerom jakości na ocenę pracy i szybki dostęp do kluczowych informacji.
Nasza rola
Zespół Selleo został odpowiedzialny za stworzenie od podstaw customowej platformy webowej, która wspiera zarządzanie procesami biznesowymi, workflow i organizację pracy w różnych działach organizacji.

Service Process
Konsultanci z NA wraz z zespołem PWC zaprojektowali zrównoważony system pozyskiwania danych, natomiast Selleo opracowało i wdrożyło zaprojektowane rozwiązanie.
Obaj dostawcy usług systematycznie zbierali feedback od PWC, aby skutecznie dostarczyć solidne narzędzie software’owe odpowiadające na bardzo konkretne problemy, z jakimi mierzą się docelowi klienci/użytkownicy.
Efektem współpracy między firmami jest projekt prowadzący do wdrożenia webowego i mobilnego chmurowego narzędzia do zarządzania procesami biznesowymi i wydajnością dla klienta z branży budowlanej.
Rozwiązanie ułatwia zarządzanie pracownikami, harmonogramami, zadaniami, kontaktami z klientami oraz powiązanymi workflow.

Reputacja Northwood Advisors opiera się na każdym rozwiązaniu, które dostarczamy. Dlatego gdy potrzebuję partnera technologicznego, mam pewność, że zespół Selleo mi pomaga. Doceniam między innymi to, że byli gotowi dostosować swój proces zarządzania projektem, aby lepiej odpowiadał moim potrzebom. Każda osoba z zespołu była prawdziwą przyjemnością do współpracy.
Przyjazny interfejs z czytelnymi raportami
PacTrac to chmurowa platforma webowa, która składa się z kilku modułów, takich jak:
- tworzenie i zarządzanie work breakdown structure
- przydzielanie zadań, harmonogramy i planowanie zmian
- zaawansowane funkcje skanowania, wyszukiwania i raportowania
Platforma jest również zintegrowana z internetowym systemem zarządzania dokumentami (eBridge) z zaawansowanymi funkcjami skanowania, wyszukiwania i raportowania. Wszystkie funkcje zostały zaprojektowane tak, aby ściśle odpowiadały rzeczywistym procesom biznesowym PWC wraz z ich specyfiką.
Narzędzie wspiera zarządzanie firmą poprzez wsparcie dla:
- menedżerów w alokacji pracowników, przydzielaniu zadań i obowiązków
- pracowników w zarządzaniu harmonogramami, kontaktach z klientami i planowaniu zmian
- kontrolerów jakości, dostarczając im narzędzi do oceny pracy
To rozwiązanie webowe umożliwia menedżerom budowlanym przydzielanie zadań do harmonogramów i efektywne planowanie zmian. Przyjazny interfejs ułatwia planowanie zadań dla zespołu i monitorowanie zadań oczekujących na realizację. Wszystkie dane są agregowane i przetwarzane na czytelne raporty. Funkcjonalność generowania raportów wspiera ocenę wykonanej pracy.

HRM Software Development Team
Poznaj nasz zespół


Zobacz następny projekt
