Przyszłość messagingu w zarządzaniu nieruchomościami

Łączenie zarządców i właścicieli nieruchomości z usługami szczegółowych prac, by zapewnić wyjątkowe doświadczenia
Breezeway to platforma z Bostonu do zarządzania opieką nad nieruchomościami i operacjami, która pomaga klientom koordynować, komunikować się i weryfikować szczegółowe prace. Oznacza to stałą wysoką jakość, bezpieczeństwo i czystość w nieruchomościach dzięki narzędziom, które wspierają i automatyzują operacje, by zapewnić wyjątkowe doświadczenie najmu.
Breezeway jest naszym klientem od dłuższego czasu i w trakcie rozwoju zdecydował się stworzyć drugą aplikację mobilną odpowiedzialną wyłącznie za obsługę komunikacji. Ze względu na rosnącą popularność i rozbudowę funkcji pierwszej aplikacji, rozdzielenie tych rozwiązań było najrozsądniejszym krokiem.
Nowe oprogramowanie ma rozwiązywać takie wyzwania jak:
- wsparcie połączenia w czasie rzeczywistym i komunikacji z użyciem WebSockets
- obsługa powiadomień push przez Firebase
- obsługa wyboru i wyświetlania obrazów z magazynu Cloudinary
- radzenie sobie ze stanami błędów (Bugsnag)

Service Process

Zespół Selleo został bardzo pozytywnie odebrany wewnętrznie. Ich zaangażowanie w sukces firmy zasługuje na uwagę. Są kompetentni i szybko reagują. Klienci mogą liczyć na prawdziwe partnerstwo podczas współpracy z nimi.
Całkowicie nowa aplikacja do obsługi messagingu i wpływania na satysfakcję klientów
Breezeway dostarcza platformę do zarządzania opieką nad nieruchomościami i operacjami, która pomaga koordynować, komunikować się i weryfikować różnorodne szczegółowe prace, zapewniając najwyższą jakość usług. Ich oprogramowanie umożliwia realizację ponad 3 milionów zadań na nieruchomościach o powierzchni ponad 80 milionów stóp kwadratowych, wspierając setki operatorów najmu i branży hotelarskiej. Dzięki nowej aplikacji komunikacja między usługodawcami a klientami jest jeszcze łatwiejsza niż wcześniej. Pomaga zdobyć zaufanie klientów, umożliwiając precyzyjną komunikację. Aplikacja obsługuje powiadomienia push i może być zintegrowana ze standardowym messagingiem SMS. Klienci zauważają znaczną redukcję wewnętrznych nieporozumień i skrócenie czasu reakcji.
Korzystając z aplikacji właściciele i zarządcy mogą:
- zwiększyć satysfakcję gości
- zmniejszyć liczbę nieporozumień i ponownych kontaktów
- lepiej radzić sobie z błędami

Fintech Software Development Team
Poznaj nasz zespół


Zobacz następny projekt
