The future of messaging in property management

Łączenie zarządców i właścicieli nieruchomości z usługami szczegółowych prac, by zapewnić wyjątkowe doświadczenia
Breezeway to platforma z Bostonu do zarządzania opieką nad nieruchomościami i operacjami, która pomaga klientom koordynować, komunikować się i weryfikować szczegółowe prace. Oznacza to stałą wysoką jakość, bezpieczeństwo i czystość w nieruchomościach dzięki narzędziom, które wspierają i automatyzują operacje, by zapewnić wyjątkowe doświadczenie najmu.
Breezeway jest naszym klientem od dłuższego czasu i w trakcie rozwoju zdecydował się stworzyć drugą aplikację mobilną odpowiedzialną wyłącznie za obsługę komunikacji. Ze względu na rosnącą popularność i rozbudowę funkcji pierwszej aplikacji, rozdzielenie tych rozwiązań było najrozsądniejszym krokiem.
Nowe oprogramowanie ma rozwiązywać takie wyzwania jak:
- wsparcie połączenia w czasie rzeczywistym i komunikacji z użyciem WebSockets
- obsługa powiadomień push przez Firebase
- obsługa wyboru i wyświetlania obrazów z magazynu Cloudinary
- radzenie sobie ze stanami błędów (Bugsnag)

Service Process

Zespół Selleo został bardzo pozytywnie odebrany wewnętrznie. Ich zaangażowanie w sukces firmy zasługuje na uwagę. Są kompetentni i szybko reagują. Klienci mogą liczyć na prawdziwe partnerstwo podczas współpracy z nimi.
A brand-new application for handling messaging and impacting customer satisfaction
Breezeway delivers property care an operations platform to aid in coordinating, communicating and verifying various detailed work while providing the best service. Their software facilitates over 3M property tasks across 80+ million square feet helping hundreds of rental and hospitality operators. With the new application, the communication between service providers and clients is even easier than before. It helps to gain customer trust, allowing precise communication. The application supports push notifications and also can be integrated with standard text messaging. Clients can notice a great reduction of internal confusion and reduced time of response.
By using the application owners and managers can:
- increase guest satisfaction
- reduce internal confusion and callbacks
- better handle errors

Fintech Software Development Team
Poznaj nasz zespół


Zobacz następny projekt
