Wzmacnianie wdrożenia SAP dzięki platformie do współpracy

Wdrożenie właściwego przebiegu zdarzeń zgodnie z najlepszymi praktykami
Vtelligence BVBA to belgijska firma specjalizująca się w „zamykania luki między biznesem a IT”. Oznacza to ciągłe poszukiwanie sposobów na osiągnięcie realnego wpływu na biznes i wyniki finansowe. 9TEAMS to platforma, która sprawia, że dyrektorzy IT i kierownicy projektów odnoszą większe sukcesy.
Piet, założyciel 9TEAMS, rozpoczął pracę nad wieloma funkcjami i różnymi typami projektów związanych z łańcuchami dostaw i technologią informacyjną. Realizował projekty od wyboru systemów ERP, wdrożeń SAP, integracji z zewnętrznymi dostawcami logistyki, wdrożeń SAP po liczne inicjatywy transformacji biznesowej. Na podstawie swoich doświadczeń wyobraził sobie 9TEAMS jako ostatecznego „zabójcę e-maili” i narzędzie zwiększające produktywność zespołów biznesowych, które chcą realizować zadania, pozostając zgodnymi z przepisami.
Plan zakładał stworzenie 9TEAMS w taki sposób, aby wzmacniać planowanie, organizację i działania następcze. Platforma łączy wszystkich interesariuszy, informacje i zadania.
Selleo zostało poproszone o pomoc w zaprojektowaniu i zbudowaniu platformy, która wdroży właściwy przebieg zdarzeń zgodnie z najlepszymi praktykami, które Piet wypracował w trakcie swojej kariery.

Service Process
Dzięki takiemu podejściu mogliśmy przeanalizować kilka pomysłów i zoptymalizować je na podstawie opinii użytkowników jeszcze zanim powstała pierwsza linia kodu.
Mając taki materiał wejściowy jak specyfikacja, mogliśmy rozpocząć pracę w sposób iteracyjny i stale czerpać wartość z okresowych opinii użytkowników.

Selleo okazało się profesjonalnym i kompetentnym zespołem programistycznym, który doskonale rozumiał nasze oczekiwania i wykazywał się wyjątkową obsługą. Z pełnym przekonaniem polecam Selleo.
Usprawnienie sposobu prowadzenia spotkań w organizacjach
Dzięki wybranemu podejściu Selleo mogło przeprowadzić klienta przez proces realizacji jego pomysłów w sposób metodyczny i efektywny kosztowo. Klikalny prototyp pozwolił zespołowi przechodzić przez pomysły w ciągu dni, a nie tygodni.
W rezultacie 9TEAMS stało się platformą enterprise collaboration, która wspiera prowadzenie spotkań i sporządzanie protokołów z dostępem do niezbędnych informacji i zasobów w dowolnym momencie.
To oprogramowanie do zarządzania spotkaniami poprawia efektywność współpracy i ułatwia prowadzenie spotkań w organizacjach. Zespoły mogą współpracować nad projektami, spotkaniami i zadaniami w jednym miejscu. Stworzone rozwiązanie umożliwia łatwą i wygodną dystrybucję plików oraz generowanie raportów (PDF) dzięki możliwości przechowywania informacji opisujących decyzje, wnioski i działania. Dzięki integracji z systemem e-mail umożliwia przydzielanie zadań i wysyłanie codziennych powiadomień o zaległych zadaniach, czyniąc z 9TEAMS narzędzie wspierające podejmowanie decyzji. Efektywna koordynacja różnych elementów procesu spotkania jest osiągana poprzez automatyczną dystrybucję protokołów spotkań oraz powiadomień o zadaniach/tematach do uczestników. Dodatkowo, goście mogą współpracować bez konieczności zakładania konta.

Collaboration Software Development Team
Poznaj nasz zespół


Zobacz następny projekt
