SaaS

Wzmacnianie wdrożenia SAP dzięki platformie do współpracy

9 teams hero image
challenge

Wdrożenie właściwego przebiegu zdarzeń zgodnie z najlepszymi praktykami

Vtelligence BVBA to belgijska firma specjalizująca się w „zamykania luki między biznesem a IT”. Oznacza to ciągłe poszukiwanie sposobów na osiągnięcie realnego wpływu na biznes i wyniki finansowe. 9TEAMS to platforma, która sprawia, że dyrektorzy IT i kierownicy projektów odnoszą większe sukcesy.

Piet, założyciel 9TEAMS, rozpoczął pracę nad wieloma funkcjami i różnymi typami projektów związanych z łańcuchami dostaw i technologią informacyjną. Realizował projekty od wyboru systemów ERP, wdrożeń SAP, integracji z zewnętrznymi dostawcami logistyki, wdrożeń SAP po liczne inicjatywy transformacji biznesowej. Na podstawie swoich doświadczeń wyobraził sobie 9TEAMS jako ostatecznego „zabójcę e-maili” i narzędzie zwiększające produktywność zespołów biznesowych, które chcą realizować zadania, pozostając zgodnymi z przepisami.

Plan zakładał stworzenie 9TEAMS w taki sposób, aby wzmacniać planowanie, organizację i działania następcze. Platforma łączy wszystkich interesariuszy, informacje i zadania.

Selleo zostało poproszone o pomoc w zaprojektowaniu i zbudowaniu platformy, która wdroży właściwy przebieg zdarzeń zgodnie z najlepszymi praktykami, które Piet wypracował w trakcie swojej kariery.

Process image

Service Process

collaboration
process
scope
collaboration
Cały projekt rozpoczął się od serii warsztatów, podczas których angażowaliśmy się w dyskusje i projektowanie rozwiązania zapewniającego wymagany zestaw narzędzi. Powstała seria klikalnych wireframe’ów, które symulowały przebieg kroków, jakie użytkownik musiałby wykonać, aby osiągnąć określony rezultat. Na podstawie tych wireframe’ów przeprowadzono szereg testów w celu weryfikacji trafności początkowych założeń.
process

Dzięki takiemu podejściu mogliśmy przeanalizować kilka pomysłów i zoptymalizować je na podstawie opinii użytkowników jeszcze zanim powstała pierwsza linia kodu.

Mając taki materiał wejściowy jak specyfikacja, mogliśmy rozpocząć pracę w sposób iteracyjny i stale czerpać wartość z okresowych opinii użytkowników.

scope
Zakres projektu obejmował narzędzia do efektywnej organizacji wydarzeń i sporządzania protokołów. Kolejnym krokiem jest możliwość przechowywania plików oraz zarządzania dostępem i dystrybucją. Jedną z kluczowych funkcjonalności jest automatyczne powiadamianie o zaległych zadaniach poprzez e-maile, aby użytkownicy byli stale zaangażowani i wracali na platformę.
client value & trust
Piet Neirinck
Piet Neirinck
CEO at Vtelligence

Selleo okazało się profesjonalnym i kompetentnym zespołem programistycznym, który doskonale rozumiał nasze oczekiwania i wykazywał się wyjątkową obsługą. Z pełnym przekonaniem polecam Selleo.

business value

Usprawnienie sposobu prowadzenia spotkań w organizacjach

Dzięki wybranemu podejściu Selleo mogło przeprowadzić klienta przez proces realizacji jego pomysłów w sposób metodyczny i efektywny kosztowo. Klikalny prototyp pozwolił zespołowi przechodzić przez pomysły w ciągu dni, a nie tygodni.

W rezultacie 9TEAMS stało się platformą enterprise collaboration, która wspiera prowadzenie spotkań i sporządzanie protokołów z dostępem do niezbędnych informacji i zasobów w dowolnym momencie.

To oprogramowanie do zarządzania spotkaniami poprawia efektywność współpracy i ułatwia prowadzenie spotkań w organizacjach. Zespoły mogą współpracować nad projektami, spotkaniami i zadaniami w jednym miejscu. Stworzone rozwiązanie umożliwia łatwą i wygodną dystrybucję plików oraz generowanie raportów (PDF) dzięki możliwości przechowywania informacji opisujących decyzje, wnioski i działania. Dzięki integracji z systemem e-mail umożliwia przydzielanie zadań i wysyłanie codziennych powiadomień o zaległych zadaniach, czyniąc z 9TEAMS narzędzie wspierające podejmowanie decyzji. Efektywna koordynacja różnych elementów procesu spotkania jest osiągana poprzez automatyczną dystrybucję protokołów spotkań oraz powiadomień o zadaniach/tematach do uczestników. Dodatkowo, goście mogą współpracować bez konieczności zakładania konta.

Challenge image
our teams

Collaboration Software Development Team

Zwiększ produktywność biznesu dzięki customowej platformie do współpracy. Automatyzuj procesy, aby osiągać więcej i usprawniaj organizację pracy, angażując wszystkich interesariuszy. Realizujemy pomysły klientów – od wczesnych prototypów lub wymagań – osiągając ponadprzeciętne rezultaty biznesowe.
Umów konsultację

Poznaj nasz zespół

Team image
PolyConf
PolyConf

Zobacz następny projekt

PolyConf to wieloplatformowe rozwiązanie stworzone z myślą o usprawnieniu organizacji konferencji oraz zwiększeniu zaangażowania uczestników. Platforma oferuje organizatorom wydarzeń narzędzia do zarządzania treściami, zbierania opinii i analizy danych, a uczestnikom umożliwia dostęp do harmonogramów, personalizację agendy oraz dzielenie się szczegółami wydarzenia — wszystko w ramach płynnego, przyjaznego dla użytkownika doświadczenia.
Dowiedz się więcejabout PolyConf

Przesyłając ten formularz, zgadzasz się na naszą Politykę Prywatności

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
lub