Boosting SAP implementation with a collaboration platform

Wdrożenie właściwego przebiegu zdarzeń zgodnie z najlepszymi praktykami
Vtelligence BVBA to belgijska firma specjalizująca się w „zamykania luki między biznesem a IT”. Oznacza to ciągłe poszukiwanie sposobów na osiągnięcie realnego wpływu na biznes i wyniki finansowe. 9TEAMS to platforma, która sprawia, że dyrektorzy IT i kierownicy projektów odnoszą większe sukcesy.
Piet, założyciel 9TEAMS, rozpoczął pracę nad wieloma funkcjami i różnymi typami projektów związanych z łańcuchami dostaw i technologią informacyjną. Realizował projekty od wyboru systemów ERP, wdrożeń SAP, integracji z zewnętrznymi dostawcami logistyki, wdrożeń SAP po liczne inicjatywy transformacji biznesowej. Na podstawie swoich doświadczeń wyobraził sobie 9TEAMS jako ostatecznego „zabójcę e-maili” i narzędzie zwiększające produktywność zespołów biznesowych, które chcą realizować zadania, pozostając zgodnymi z przepisami.
Plan zakładał stworzenie 9TEAMS w taki sposób, aby wzmacniać planowanie, organizację i działania następcze. Platforma łączy wszystkich interesariuszy, informacje i zadania.
Selleo zostało poproszone o pomoc w zaprojektowaniu i zbudowaniu platformy, która wdroży właściwy przebieg zdarzeń zgodnie z najlepszymi praktykami, które Piet wypracował w trakcie swojej kariery.

Service Process
Dzięki takiemu podejściu mogliśmy przeanalizować kilka pomysłów i zoptymalizować je na podstawie opinii użytkowników jeszcze zanim powstała pierwsza linia kodu.
Mając taki materiał wejściowy jak specyfikacja, mogliśmy rozpocząć pracę w sposób iteracyjny i stale czerpać wartość z okresowych opinii użytkowników.

Selleo okazało się profesjonalnym i kompetentnym zespołem programistycznym, który doskonale rozumiał nasze oczekiwania i wykazywał się wyjątkową obsługą. Z pełnym przekonaniem polecam Selleo.
Facilitation of the way organizations are conducting meetings
Thanks to the selected approach Selleo was able to guide the client through the process of bringing his ideas to life in a methodical and cost-effective manner. The clickable prototype allowed the team to iterate through ideas in a matter of days rather than weeks.
In result, 9TEAMS became an enterprise collaboration platform that supports running the meeting and taking minutes with access to the information and resources required, at any given time.
This meeting management software improves collaboration effectiveness and facilitates the way organizations are conducting meetings. Teams can collaborate on projects, meetings and tasks in one place. The created solution enables easy and convenient files distribution and report generation (PDFs) through the ability to store information that describes decisions, conclusion statements and actions. Through integration with the e-mail system, it allows task allocation and sending daily emails about the overdue tasks, rendering it to be a decision-making tool 9TEAMS. An efficient coordination of the various components involved in meeting process is achieved through the automatic distribution of meeting minutes and tasks/topics notifications to attendees. Additionally, guests are allowed to collaborate without a need to create an account.

Collaboration Software Development Team
Poznaj nasz zespół


Zobacz następny projekt
