healthcare

Ulepszanie opieki kardiologicznej za pomocą platformy zgodnej z HIPAA

Catalyst hero image
USA

Ascend Hit

Firma Ascend to ekspert technologii informacyjnych w dziedzinie zdrowia. Ich systemy do raportowania, analizy i interfejsów urządzeń są używane przez najważniejsze szpitale i instytucje zdrowotne w Ameryce Północnej.

Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu, Ascend wspiera zdrowie układu sercowo-naczyniowego, wykorzystując innowacyjną i przełomową technologię inteligentnych rozwiązań.

2015
5
Team Augumentation
challenge

Nasz klient, Ascend, jest ekspertem w światowych dziedzinach zdrowia i technologii informacyjnych.

Ich systemy do raportowania, analizy i interfejsów urządzeń są używane przez najważniejsze szpitale i instytucje zdrowotne w Ameryce Północnej. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu, Ascend wspiera zdrowie układu sercowo-naczyniowego, wykorzystując technologię informacyjną i innowacyjne przełomowe rozwiązania. 

Wizją Ascend jest zmiana wizerunku opieki zdrowotnej na całym świecie poprzez dostarczanie systemów wspomagających przepływ pracy oraz wiedzę kliniczną. W ramach projektu Catalyst, firma chciała stworzyć platformę współpracy e-zdrowia w czasie rzeczywistym, która przyspieszy procesy wymiany informacji w dziedzinie, w której pojedyncze sekundy są warte życia. Oprogramowanie powinno połączyć klientów i istniejące platformy przedsiębiorcze, aby zapewnić bardziej efektywną i skuteczną opiekę nad pacjentem.

Ta platforma komunikacji i współpracy klinicznej wspiera:

  • szpitale, którym ułatwia współpracę w czasie rzeczywistym za pomocą rozwiązania zgodnego z przepisami prawnymi i łatwego do zintegrowania z istniejącymi platformami
  • zespoły medyczne w świadczeniu bardziej efektywnej opieki nad pacjentem
  • pacjentów w dostępie do części swoich danych online i możliwości szybszego uzyskania potrzebnej pomocy
Challenge image
Process image

Service Process

collaboration
process
scope
collaboration
Ascend skontaktował się z Selleo, aby połączyć siły w celu stworzenia aplikacji do zaangażowania w czasie rzeczywistym, osadzonej w rozwiązaniach ASCEND, które wspierałyby użytkowników bezpośrednio w ich pracy. Z klinicznymi i specjalistami informatyki e-zdrowia po stronie klienta, potrzebowano zespołu full stack deweloperów specjalizujących się w integracjach i tworzeniu aplikacji typu SPA.
process
Nasz zespół, zarządzany przez lidera zespołu, a także właściciela projektu po stronie klienta, wspierany przez Scrum Mastera z Selleo, korzystał z metodyki scrum, aby stworzyć wersję MVP, a następnie wersję pre-release platformy Catalyst.
scope

Byliśmy odpowiedzialni za pisanie zarówno front-endu, jak i back-endu oprogramowania, stale komunikując się z naszym partnerem. Trwający projekt jest nadal wspierany przez naszych deweloperów, którzy nieustannie udoskonalają oprogramowanie, aby dostarczyć najlepsze rezultaty. Rozwiązanie miało umożliwić klientom wykorzystanie integracji z istniejącymi platformami przedsiębiorczymi w celu utrzymania kontekstu pacjenta i powinno zawierać:

  • udostępnianie pulpitu, umożliwiające efektywniejszą współpracę i poprawę komunikacji
  • zgodność z przepisami HIPAA w celu ochrony poufnych danych
  • wideokonferencje dla interakcji w czasie rzeczywistym
  • wsparcie załączników, umożliwiające udostępnianie zasobów i dokumentów
Technologia & Zakres

Niesamowity stack technologiczny

Nasi deweloperzy full-stack użyli ReactJS jako frameworka front-endowego oraz Ruby on Rails jako rozwiązania back-endowego do tworzenia tej aplikacji typu single-page application (SPA). Wykorzystaliśmy również integracje z usługami stron trzecich, takimi jak Twilio, OneSignal czy PubNub.

rorreactmobile
Challenge image
client value & trust
Dru Jensen
Dru Jensen
Starszy inżynier prowadzący w ASCEND HIT

Zasoby Selleo są zobowiązane do doskonałości, co sprawia, że są chętni do doskonalenia funkcji, aż osiągną najlepszy możliwy produkt. Inne mocne strony Selleo to zarządzanie projektem w metodyce Agile, doskonała znajomość języka angielskiego i konsekwentny profesjonalizm.

business value

Rozwiązanie problemu luki w komunikacji w obszarze usług kardiologicznych

Catalyst to wewnętrzna aplikacja e-health typu single page application (SPA), która ma na celu zapewnienie zaawansowanego dostępu do istotnych informacji zdrowotnych, poprawę jakości opieki, redukcję błędów oraz zwiększenie współpracy. Umożliwia ona komunikację w czasie rzeczywistym pomiędzy zespołami medycznymi i umożliwia efektywną i skuteczną opiekę pacjenta.

Dzięki wielu funkcjom zapewniającym bezpieczeństwo, wygodę i elastyczność (np. motywy wysokiego kontrastu dla czytelności w słabym oświetleniu, jedna sesja na wielu urządzeniach czy asynchroniczna komunikacja), zachęca do zaangażowania interesariuszy w modelu świadczenia opieki, promując podejście zespołowe z ostatecznym celem poprawy wyników pacjenta.

Catalyst jako rozwiązanie IT wspierające obszar kardiologii w szpitalu dostarcza wartości dla:

  • szpitali, spełniając wymogi HIPAA w zakresie ochrony danych i prywatności pacjenta oraz kontroli kosztów administracyjnych
  • zespołów medycznych, zapewniając interakcję w czasie rzeczywistym, eliminując niejednoznaczność i brak komunikacji poprzez współdzielenie pulpitu, wideokonferencje, automatyczne połączenia telefoniczne, powiadomienia za pomocą powszechnie akceptowanych środków, takich jak powiadomienia push na urządzenia mobilne, komputery, wiadomości tekstowe i e-maile
  • pacjentów, zapewniając narzędzia do konsultacji zdalnej pacjenta w jednym miejscu oraz dostęp gościa dla bardziej efektywnej współpracy
Challenge image
Contact image

Kontakt

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Przesyłając ten formularz, zgadzasz się na nasząPolitykę Prywatności
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
lub